Data publicării: 09.05.2025
Solicitant: Mileva Consulting SRL
Valoarea estimata: 150.000 lei cu TVA inclus
Obiectul achiziției: „Campanie de informare si constientizare” in cadrul proiectului „CODAC – COmpetente Digitale pentru Angajati Competitivi ” Cod proiect 336877.
Detalii: Condiții de participare: conform Documentației disponibile pe site-ul: www.mileva.ro
Ofertele de preț se vor transmite pe e-mail la adresa: office@mileva.ro sau fizic la adresa: Calea Vitan 8, bl. V51, sc. 2, ap. 64, Sector 3, București.
Informații suplimentare: Ofertele care nu îndeplinesc cerințele solicitate, nu au fost transmise pe e-mail (office@mileva.ro) sau fizic la adresa Calea Vitan 8, bl. V51, sc. 2, ap. 64, Sector 3, București, vor fi respinse.
Durata: Termen limita de primire a ofertelor: 16.05.2025, ora 16.00.
Documente care se atașează:
- Cererea de oferta
ANUNȚ – ACHIZIȚIE
„Campanie de informare si constientizare”
Mileva Consult SRL cu sediul social în Calea Vitan 8, bl. V51, sc. 2, ap. 64, Sector 3, în calitate de Solicitant, achiziționează „Campanie de informare si constientizare”.
Modalitatea de atribuire: achiziție directă
Sursa de finanțare: bugetul proiectului „ CODAC – COmpetente Digitale pentru Angajati Competitivi ” Cod proiect 336877
Detalii anunț:
Tip anunț: achiziție directă
Tip contract: prestări servicii
Denumirea achiziției: „Campanie de informare si constientizare”
Cod clasificare CPV: 22462000-6 – materiale publicitare
30192121-5 – pixuri personalizate
22100000-1 – carti, brosuri si pliante tiparite
Condiții de participare: Ofertele se vor transmite pe e-mail la adresa: office@mileva.ro sau fizic la adresa Calea Vitan 8, bl. V51, sc. 2, ap. 64, Sector 3, București.
Criteriul atribuirii: prețul cel mai scăzut
Valoarea estimata totală: 150.000 lei cu TVA inclus.
Termen limită primire oferte: 16.05.2025, ora 16.00
Informații suplimentare: Ofertele care nu îndeplinesc cerințele solicitate, nu au fost transmise pe e-mail (office@mileva.ro) sau fizic la adresa Calea Vitan 8, bl. V51, sc. 2, ap. 64, Sector 3, București, vor fi respinse.
Modul de prezentare a ofertei: Oferta se va transmite pe e-mail la adresa: office@mileva.ro sau fizic la adresa Calea Vitan 8, b. V51, sc 2, ap. 64, Sector 3, București și va cuprinde:
- Situația personală a ofertantului:
Evitarea conflictului de interese.
Modalitate de îndeplinire
Declarație pe proprie răspundere privind neîncadrarea în situațiile potențial generatoare de conflict de interese, conform legislației în vigoare.
Persoanele cu funcții de decizie implicate în prezenta procedură sunt: Lupu Olimpia, ……..
- Modul de prezentare a propunerii tehnice:
Propunerea tehnică trebuie să reflecte asumarea de către ofertant a tuturor cerințelor/obligațiilor cuprinse în Cererea de oferta.
Modalitate de îndeplinire
Declarație pe proprie răspundere privind respectarea prezentei cereri de oferta.
- Modul de prezentare a propunerii financiare:
– Oferta de preț se va transmite pe e-mail office@mileva.ro sau fizic la adresa Calea Vitan 8, bl. V51, sc. 2, ap. 64, Sector 3, București
– Oferta are caracter ferm și obligatoriu, din punctul de vedere al conținutului pe toată perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 30 zile, trebuie sa fie semnată, pe proprie răspundere, de către ofertant sau de către o persoană împuternicită legal de către acesta.
Actul prin care operatorul economic își manifestă voința de a se angaja din punct de vedere juridic în relația contractuală cu achizitorul îl reprezintă formularul de ofertă.
Prețul din formularul de ofertă se va exprima în lei, cu și fără TVA și nu poate fi modificat pe perioada de valabilitate a acesteia sau ulterior semnării contractului de achiziție.
Prețurile vor include toate cheltuielile, taxele, impozitele și contribuțiile legale de orice natură în legătură cu obiectul contractului.
Modalitate de îndeplinire
Se va prezenta:
- Formular de ofertă. Actul prin care operatorul economic își manifestă voința de a se angaja din punct de vedere juridic în relația contractuală cu autoritatea contractantă îl reprezintă Formularul de ofertă.
Nota: Ofertele care depășesc valoarea fondurilor care pot fi disponibilizate pentru îndeplinirea contractului vor fi respinse ca inacceptabile.
Manager proiect,
ACHIZIȚIE servicii
„Campanie de informare si constientizare”
Mileva Consulting SRL
Sursa de finanțare: bugetul proiectului „CODAC – COmpetente Digitale pentru Angajati Competitivi” Cod proiect 336877
Cerere de oferta
- Informații generale
1.1 Introducere
Cererea de oferta face parte integrantă din documentația pentru încheierea contractului și constituie ansamblul cerințelor minime și obligatorii pe baza cărora operatorii economici își vor elabora oferta.
Cerințele specificate în prezenta cerere de oferta vor fi considerate ca fiind cerințe minime. În acest sens, orice ofertă prezentată, care se abate de la prevederile Cererii de oferta, va fi luată în considerare numai în măsura în care propunerea tehnică presupune asigurarea unui nivel calitativ superior cerințelor minime obligatorii din Cererea de oferta.
1.2 Date generale
Titlul proiectului: „CODAC – COmpetente Digitale pentru Angajati Competitivi” Cod proiect 336877
Sursa de finanțare: Proiect cofinanțat din Fondul Social European+ prin Programul Educatie si Ocupare 2021 – 2027
Obiectul contractului
Obiectul contractului îl reprezintă achiziția de servicii „Campanie de informare si constientizare”,în cadrul proiectului CODAC – COmpetente Digitale pentru Angajati Competitivi” Cod proiect 336877, în conformitate cu clauzele contractului de finanțare .
- Specificații tehnice
Achiziție servicii „Campanie de informare si constientizare”
- promovare pe retelele de social media;
- realizare design grafic pentru materialele de promovare în conformitate cu Ghidul de Identitate Vizuala;
- elaborare materiale informative:
- 5 roll-upuri si
- 650 seturi de:
- brosuri informare,
- pixuri personalizate,
- carnetele A5 personalizate,
- sacose eco reutilizabile personalizate.
3.Valoarea estimata totală: 150.000 lei cu TVA inclus.
Structura estimata a cheltuielii:
Nr. curent | Tip cheltuiala | Suma maxima ofertata |
1 | promovare pe retelele de social media; | 21.008,40 ron (fara TVA)
25.000 (TVA inclus) |
2 | realizare design grafic pentru materialele de promovare în conformitate cu Ghidul de Identitate Vizuala; | 63.025,21 ron (fara TVA)
75.000 (TVA inclus) |
3 | elaborare materiale informative | 42.016,80 ron (fara TVA)
50.000 (TVA inclus) |
4.Condiţii de plată
Plata către furnizorul de servicii se va face în maxim 15 zile de la recepționarea facturilor lunare și acceptarea acestora la plată.
- Perioada contractului
Perioada contractului incepe de la momentul semnarii sale, pana la data de 31.10.2027.
Manager proiect,
Hupoiu Valentin