336877 – Închiriere autoturism

Nr. 204/18.07.2025

ACHIZIȚIE

Servicii „Inchiriere autoturism”

Mileva Consulting SRL

Sursa de finanțare: bugetul proiectului „CODAC – COmpetente Digitale pentru Angajati Competitivi” Cod proiect: 336877

 

Cerere de oferta

  1. Informații generale

1.1 Introducere

Cererea de oferta face parte integrantă din documentația pentru încheierea contractului și constituie ansamblul cerințelor minime și obligatorii pe baza cărora operatorii economici își vor elabora oferta.

Cerințele specificate în prezenta cerere de oferta vor fi considerate ca fiind cerințe minime. În acest sens, orice ofertă prezentată, care se abate de la prevederile Cererii de oferta, va fi luată în considerare numai în măsura în care propunerea tehnică presupune asigurarea unui nivel calitativ superior cerințelor minime obligatorii din Cererea de oferta.

1.2 Date generale

Titlul proiectului: „CODAC – COmpetente Digitale pentru Angajati Competitivi”Cod proiect: 336877

Sursa de finanțare: Proiect cofinanțat din Fondul Social European+ prin Programul Educatie si Ocupare 2021 – 2027

Obiectul contractului

Obiectul contractului îl reprezintă achiziția de servicii „Inchiriere autoturism”, în cadrul proiectului „CODAC – COmpetente Digitale pentru Angajati Competitivi” Cod proiect: 336877, în conformitate cu clauzele contractului de finanțare .

  1. Specificații tehnice

Achiziție servicii de „Inchiriere autoturism”

– Autoturism 5 locuri:

– aer condiționat

– motorină/benzină

– cutie de viteze automată

– an fabricație – după 2023 (inclusiv).

– minim euro 6

– sistem start/stop pentru eficientizarea energetica.

3.Valoarea estimata totală: 144.942 lei cu TVA inclus.

Valoarea lunara a contractului este de 4.350 ron/luna (fara TVA), respectiv 5.176,50 ron/luna (TVA inclus).

5.Condiţii de plată

Plata către furnizorul de servicii se va face în maxim 15 zile de la recepționarea facturilor lunare și acceptarea acestora la plată.

  1. Perioada contractului

Perioada contractului de Inchiriere se va intinde pe 28 luni (iulie 2025 – octombrie 2027), respectiv pe intreaga perioada a proiectului, pana la data de 31.10.2027.

 

Manager proiect,

Hupoiu Valentin

 

 

 

 

Nr. 205/ 18.07.2025

Data publicării: 18.07.2025

Solicitant: Mileva Consulting SRL

Valoarea estimata: 144.942 lei cu TVA inclus

Obiectul achiziției: servicii „Inchiriere autoturism” in cadrul proiectului „CODAC – COmpetente Digitale pentru Angajati Competitivi” Cod proiect 336877.

Detalii: Condiții de participare: conform Documentației disponibile pe site-ul: www.mileva.ro

Ofertele de preț se vor transmite pe e-mail la adresa: office@mileva.ro sau fizic la adresa: str. Sold. Ghita Serban 47-53, Sector 3, București (adresa de implementare proiect)

Informații suplimentare: Ofertele care nu îndeplinesc cerințele solicitate, nu au fost transmise pe e-mail (office@mileva.ro) sau fizic la adresa str. Sold. Ghita Serban 47-53, Sector 3, București (adresa de implementare proiect), vor fi respinse.

Durata: Termen limita de primire a ofertelor: 24.07.2025, ora 16.00.

Documente care se atașează:

  1. Cererea de oferta

ANUNȚ – ACHIZIȚIE

SERVICII DE „Inchiriere autoturism”

Mileva Consult SRL cu sediul social în Calea Vitan 8, bl. V51, sc. 2, ap. 64, Sector 3, în calitate de Solicitant, achiziționează servicii de „Inchiriere autoturism”

Modalitatea de atribuire: achiziție directă

Sursa de finanțare: bugetul proiectului „CODAC – COmpetente Digitale pentru Angajati Competitivi” Cod proiect 336877

Detalii anunț:

Tip anunț: achiziție directă

Tip contract: prestări servicii

Denumirea achiziției: Servicii de „Inchiriere autoturism”

Cod clasificare CPV: 60171000-7

Condiții de participare: Ofertele se vor transmite pe e-mail la adresa: office@mileva.ro sau fizic la adresa Calea Vitan 8, bl. V51, sc. 2, ap. 64, Sector 3, București.

Criteriul atribuirii: prețul cel mai scăzut

Valoarea estimată: 144.942 lei cu TVA inclus

Termen limită primire oferte: 24.07.2025, ora 16.00

Informații suplimentare: Ofertele care nu îndeplinesc cerințele solicitate, nu au fost transmise pe e-mail (office@mileva.ro) sau fizic la adresa str. Sold. Ghita Serban 47-53, Sector 3, București (adresa de implementare a proiectului), vor fi respinse.

Modul de prezentare a ofertei: Oferta se va transmite pe e-mail la adresa: office@mileva.ro sau fizic la adresa str. Sold. Ghita Serban 47-53, Sector 3, București (adresa de implementare a proiectului) și va cuprinde:

  1. Situația personală a ofertantului:

Evitarea conflictului de interese.

Modalitate de îndeplinire

Declarație pe proprie răspundere privind neîncadrarea în situațiile potențial generatoare de conflict de interese, conform legislației în vigoare.

Persoanele cu funcții de decizie implicate în prezenta procedură sunt: Lupu Olimpia, CNP 2430102284374, domiciliata in Comuna Strejesti, Strada Ciresului nr. 1, Judetul Olt, identificata cu C.l. seria ___, nr. ____, eliberat de SPCLEP Piatra Olt la data de ______.

  1. Modul de prezentare a propunerii tehnice:

Propunerea tehnică trebuie să reflecte asumarea de către ofertant a tuturor cerințelor/obligațiilor cuprinse în caietul de sarcini.

Modalitate de îndeplinire

Declarație pe proprie răspundere privind respectarea caietului de sarcini.

  1. Modul de prezentare a propunerii financiare:

– Oferta de preț se va transmite pe e-mail office@mileva.ro sau fizic la adresa str. Sold. Ghita Serban 47-53, Sector 3, București (adresa de implementare a proiectului).

– Oferta are caracter ferm și obligatoriu, din punctul de vedere al conținutului pe toată perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 30 zile, trebuie sa fie semnată, pe proprie răspundere, de către ofertant sau de către o persoană împuternicită legal de către acesta.

Actul prin care operatorul economic își manifestă voința de a se angaja din punct de vedere juridic în relația contractuală cu achizitorul îl reprezintă formularul de ofertă.

Prețul din formularul de ofertă se va exprima în lei, cu și fără TVA și nu poate fi modificat pe perioada de valabilitate a acesteia sau ulterior semnării contractului de achiziție.

Prețurile vor include toate cheltuielile, taxele, impozitele și contribuțiile legale de orice natură în legătură cu obiectul contractului.

Modalitate de îndeplinire

Se va prezenta:

  • Formular de ofertă. Actul prin care operatorul economic își manifestă voința de a se angaja din punct de vedere juridic în relația contractuală cu autoritatea contractantă îl reprezintă Formularul de ofertă.

Nota: Ofertele care depășesc valoarea fondurilor care pot fi disponibilizate pentru îndeplinirea contractului vor fi respinse ca inacceptabile.

Manager proiect,

Hupoiu Valentin

 

 

Model DECLARATIE

privind neîncadrarea în prevederile art. 164,165,167 si 60 din Legea nr. 98 / 2016

privind achizitiile publice

 

Către: Mileva Consulting SRL

In atentia d-nei Olimpia Lupu

 

 

Referitor la: Achizitia de “__________________________” in cadrul proiectului CODAC – COmpetente Digitale pentru Angajati Competitivi Cod proiect: 336877

 

DECLARATIE

privind neîncadrarea în prevederile art. 164,165,167 si 60 din Legea nr. 98 / 2016

privind achizitiile publice

 

 

Subsemnatul/a _____________, avand Cl seria _____ nr. ______, reprezentant legal al __________, în calitate de ofertant la achizitia directă pentru atribuirea achizitie publice având ca obiect servicii de ______________ in cadrul proiectului „ CODAC – COmpetente Digitale pentru Angajati Competitivi Cod proiect: 336877, declar pe propria răspundere, cunoscând prevederile art. 326 din Noul Cod Penal privind falsul in declaratii si sub sanctiunea excluderii din selectia de oferte, următoarele:

 

  • nu mă aflu în situatia prevăzută la art. 164, alin. (1) din Legea 98/2016 privind achizitiile publice;

 

  • nu mã aflu în nici una din situatiile prevăzute la art.165 si art.167 din Legea 98/2016 privind achizifiile publice în cadrul societãtii pe care o reprezint (in cadrul consiliului de administratie / al organului de conducere sau de supervizare a acestuia, si / sau în calitate de actionari ori asociati), nu se regăsesc persoane care actioneazã in numele autoritätii contractante, care sunt implicate in desfăsurarea selectiei de oferte sau care pot influenta rezultatul acesteia, care au, in mod direct sau indirect, un interes financiar, economic sau un alt interes personal, care ar putea fi perceput ca element de natură a compromite impartialitatea ori independenta lor în contextul selectiei de oferte.

 

Totodată, subsemnatul, declar pe propria răspundere că, în cadrul societătii pe care o reprezint, nu se regäsesc persoane care sunt sot / sotie, rudă sau afin până la gradul al doilea inclusiv ori care se aflã in relatii comerciale cu următoarele persoane care detin functie de decizie in autoritatea contractantă MILEVA CONSULTING SRL, cu privire la organizarea, derularea si finalizarea selectiei de oferte (respectiv toate persoanele care aprobă / semneazã documente emise in legãturã cu sau pentru selectia de oferte, inclusiv persoanele care aprobä bugetul aferent autoritätii contractante, necesar finantãrii contractelor de achizitie publica):

 

  • Olimpia LUPU – Presedintele comisiei;
  • Valentin HUPOIU – Manager Proiect;
  • Cosconel Georgeta Daniela – Responsabil financiar.

 

 

Data completării __________

 

 

Administrator,

__________________